پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

هیولا در پاریس



.

میگم دیدی لاله؟ نرفتیم فرانسه. نوتردام هم سوخت.  دوتایی ندیدیمش و سوخت.

میگه البته ما دایناسورها رو هم ندیدیم...


.


.


نظرات 11 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 07:07 ب.ظ

عه گولو. ببین باورت میشه وقتی خوندم همسرت احیانا اهل تسنن هستن چقدرررررر خوشحال شدم؟ بابا تو معرکه ای. الان هم شدی پل اتصال بین دو طیف آدم خوب.
نمیدونم. من واقعا خوشم اومد و کیف کردم. شاید به نظر خیلی ها عادی باشه ولی من خیلی خوشم اومد.

سلام

. چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 05:39 ب.ظ

برات تو خصوصی مفصل کلش را نوشتم گولو مهربون

سلام
چه عجیب
متاسفانه فامیل نشدیم ولی برای اون آقا داماد و عروس خانم هم ناراحت شدم که عزادار شدن
خاندان همسر من از ملکشاهی های اهل شیروان هستند
پس میشه اینجور برداشت کرد که تقریبا فامیل هستیم
عاشق این شدم که گفته بودی ایل مون
بی نظیره این کلمه و‌حس تعلق بهش

در ضمن اسمت بی نظیره
عاشق اسمت شدم

. چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 12:44 ب.ظ

آخه حس میکنم همسرتون را میشناسم فامیل دور پدرم هم تازه زن گرفتن باباشونم فوت کرد پرسیدم گفتن زنشون خیلی مهربونه و دانشجوی دکترا ووووی ببخش از اینکه فضولی کردم وای فکر کنم عروس خودمون شدی نسبت هم بگم دیگه خیالم راحت بشه؟ نوه دایی بابام ولی شیعه نیستند اهلسنت هستند واسه همین پرسیدم اگر جوابت مثبته به خدا دیگه قول قول وبت را نمیخونم‌ خیالت تخت به هیچ کسی ام نمیگم به قران کریم مجید قسم به هیچکی نمیگم که اینجا مینویسی و گولو را سالهاست میشناسم خیلی خوشالم اگر تو باشی


اسم اقا داماد رو خصوصی بگو
قول میدم اگر ایشون بود انکار نکنم

. چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 03:10 ق.ظ

گولو جان خجالت کشیدم اسمم را بنوسم بگی وووی چقد فضوله خواستم بپرسم همسرتون اهلسنت هستن؟ اخه یه جا گفتید کورد باغیرتن سوال واسم شد چون من کورد ایلامم و بین کوردها فقط ما ایلامی ها شیعه هستیم

سلام
اجازه هست من اول یه سوال بپرسم؟ دونستن مذهب همسر من چه اهمیت خاصی داره؟

مثل هیچکس دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:23 ق.ظ http://arameshekhiali90.blogfa.com/

سلام.
دمتون گرم که همچنان وبلاگ نویسی می کنید.
خیلی ذوق کردم دیدم به روز هست وبلاگ تون.
شاد یاشید

سلام
وبلاگ نویسی عادتی هست که دیر میمیره

Amir دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 12:32 ق.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام ، من یه چیز بگم ؟؟؟
به نظر من شما اهل گشت و گذارید و گمونم یه پست راجع به اعتکاف نوشته بودید. حالا بهر حال

میدونید چی آتش بده ؟؟؟ اینکه اثری از چیزی که می سوزونه باقی نمی گذاره و اگه تاریخ و تمدن و کتاب و کتابخونه باشه دیگه بدتر ، چه اون کتاب هایی که تو ایران و تو حملات به ایران سوزونده شدن و چه اون احادیثی که به دستور جناب خلیفه جمع آوری شدن تا اثری از تاریخ و سنت حقیقی نمونه . آره ایناست که دردناکه .

دوستی هاتون پایدار و عمیق

بله همین طوره
منتها بنده در مرز ایارن و اسلام به این مسئله نگاه نمیکنم.
کلا علم و حقیقت آزاد هست و به هر نحوی از اشاعه اش ممانعت بشه ظلم هست

لیلی یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.cafeleyli.blogfa.com

سلام گولویِ دوستداشتنی ام
پیوندتان هزاران بار مبارک
تولدت هزاران هزاران بار مبارک
امیدوارم مثلِ همیشه، تک تکِ لحظاتِ زندگیت، همراه با تفکر، پویایی و زیبایی باشه...دقیقا همون روندی که باعث شده "تو چنین خوب چرایی" باشی

سلام
بسیار ممنونم

پسرک 85 شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام خانم ...
خوبی؟
پیوندتان مبارک، به پای هم خوشبخت شید الهی.
وبلاگ خوبی داری.
اهل انرژی منفی و اینا نیستم ولی این ۲ تا پست ت رو دیدم که چقدر آه و افسوس میخوری برای چند تا چوب و تخته که سوخت و کمتر از ۲۴ ساعت چندصد هزار دلار و الان میلیون دلار پول به سمت ش سرازیر شد که بازسازی بشه.... ولی ایکاش یه خرده هم دلت می‌لرزید وقتی ایرانی های بی پول، کودکان کار، زنان سر پرست، آفریقایی های گرسنه، سوری ها، یمنی ها و این همه چیز واجبتر رو میدیدی و یه خرده شاید ناراحت میشدی... شاید دکتری و زندگی مشترک و اینا حواست رو پرت کرده... ولی بد جور سوختم از ناله کردنت برای چند تا چوب و تخته.... گنبد حرم امام حسن عسکری رو چند سال پیش کلا نابود کردن... نیوزیلند داخل مسجد حدود ۶۰ نفر رو به رگبار بستن و شهید شدن.... شاید میشد یه مطلب مختصر در موردش بنویسی. البته ۴ دیواری اختیاری... وبلاگ خودته، قلم دست تو هست، من کی باشم دیکته کنم چی بنویسی .... ولی یادت نره بچه مسلمون حج رفته و معتکف و روزه گیر و نماز خون هستی. در مورد مسلمانان همیشه متهم و مظلوم و گرفتار که میلیون میلیون هم بمیرند دنیا کسی عمرا کک ش بگزه هم بنویس لطفا.


با آرزوی شادی و سلانتی و موفقیت برای تو و همسرت و خانواده ت

راستی سال نو ت هم مبارک.

حلال کن منو

سلام

کسی که اسم منو بدونه و چنین کامنتی بذاره یا بهره هوشی اش صرفا اجازه دانستن اسم منو بهش داده نه شناخت منو. و یا اینکه غرض ورزی داره
در هر دو صورت از دایره معاشرین من خارج هستید

تیلوتیلو شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 12:25 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

سلام

نگین شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام . من مبهوت شدم و گیج و گنگ. همینطور پشت میزم به صفحه تو ذل زده ام. من خواننده خاموش هستم . سالهاست که تو را می خوانم شاید سه چهار باری پیام گذاشته باشم. بهت تبریک می گم و برات آرزوی خوشبختی و آرامش می کنم. همسر آدم هر کسی که باشه به نظرم مهم نیست . مهم ترین اصل احساس داشتن احسای ارامشه در کنار همدیگه.
خداوند همسر پدرتون را بیامرزه و روحشون قرین آرامش باشه.

سلام
ممنونم

متین چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 03:34 ب.ظ http://matinzandy.blogsky.com/

سلام

چرا ما هیچی ندیدیم

سلام
شانس خوب ماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.